Ostkomostkom@ostkom.lvPirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00
Saņemt Mājas internetu
Pieejami tarifi par saprātīgām cenām!Pieslēgsim, pēc iespējas,pie esošā kabeļa100%
optiskais tīkls
Pieslēgšanas laikā bez maksas noregulēsim Jūsu ierīces

Tarifi,
izstrādāti ņemot vērā
Jūsu vēlmes.

Pārslēgties uz Ostkom ir ļoti vienkārši!

1Izvēlieties sev pieejamu pakalpojumu, kas der Jūsu vajadzībām.2Aizpildiet pieteikumu mūsu mājas lapā, un klientu atbalsta dienests ar Jums sazināsies tuvākajā laikā.3Sagaidiet OSTKOM tehnisko speciālistu norunātajā laikā un izbaudiet
pieslēgto pakalpojumu.

Ir jautājumi?
Mums ir atbildes.

Televizora kabelim jābūt cieši savienotam ar televizoru caur ANT portu. Ja tas nav pievilkts, tas var būt atvienots no televizora. Pārbaudiet kabeļa savienojumu un, ja iespējams, atvienojiet to un pievienojiet to atpaka televizoram. Ņemiet vērā, ka televizora kabeļa galā ir īpašs uzgrieznis, lai to nostiprinātu. Pirms kabeļa noņemšanas atskrūvējiet uzgriezni. Ja televizora kabelis nāk no OSTKOM modema, pārbaudiet, vai modems ir ieslēgts. Ja nepieciešams, varat atsāknēt modemu strāvas padevei, atvienojot ierīci no kontaktligzdas. Modema pārstartēšana var aizņemt 2-3 minūtes. Pēc pārstartēšanas pārbaudiet TV kanālu darbību.
Lai noskaidrotu kādi pakalpojumi ir pieejami Jūsu adresē, ievadiet to meklētājā
Analogā televīzija tiek uztverta caur kabeļtīklu un tādā gadījumā nav nepieciešams uztvērējs. Digitālai televīzijai nepieciešams uztvērējs (dekoderis) vai CAM modulis ar viedkarti. Interaktīvai televīzijai nepieciešams interneta pieslēgums un uztvērējs (IP box).
  • Jebkura veida sūdzības/pretenzijas, iesniegumi par līguma laušanu Patērētājam ir jānoformē rakstiski un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu vai parakstu rokrakstā, un Operatoram jāiesniedz to oriģināls.
  • Pretenzijas tiek izskatītas divdesmit darba dienu laikā, un par lēmumu tiek paziņots Abonentam.
  • Gadījumā, ja puses nevar atrisināt radušos strīdu sarakstes vai sarunu veidā, tas tiek risināts LR normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  • Ja Abonents nav apmierināts ar Operatora sniegto atbildi vai Operators nav sniegusi klientam atbildi un sūdzība attiecas uz regulējamu elektronisko sakaru pakalpojumu, klients ir tiesīgs vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (www.sprk.gov.lv) un/ vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (www.ptac.gov.lv) strīda turpmākai atrisināšanai ar tādu pašu iesniegumu un/ vai sūdzību, pievienojot Operatora atbildi, ja tāda tika sniegta.
  • Atbilstoši 2013.gada 21.maija Eiropas Parlamenta un Padomes regulas Nr. 524/2013 “Par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaitē” un ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvu 2009/22/EK (turpmāk – Regula) 14. punktam, aicinām Operatora Abonentus strīdu risināšanai izmantot zemāk minēto elektronisko saiti uz strīdu risināšanas tiešsaites platformu :
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Rēķina izsūtīšana pa pastu maksā € 1,85.
Rēķina izsūtīšana uz e-pastu maksā € 0,00.
Iekārtas jānodod SIA Ostkom Abonentu daļā ( Ziemeļu iela 17,Liepāja).
SIA "OSTKOM"
Reģ. Nr 42102006587
Adrese : Ziemeļu iela 17, Liepāja, Latvija, LV-3405
Banka nosaukums : AS Luminor Bank
Konta numurs : LV15RIKO0002010306405